Szanowni Państwo, zgodnie z wcześniejszymi informacjami, spółka TBS Wrocław przyznała rekompensaty finansowe wszystkim mieszkańcom, którzy w ostatnim czasie — w związku z modernizacją infrastruktury grzewczej — borykali się z przerwami w dostępie do ciepłej wody oraz ogrzewania.
Nasi mieszkańcy z budynków, w których były prowadzone prace modernizacyjne, otrzymają od spółki indywidualnie obliczoną rekompensatę, która będzie obejmowała liczbę dni, w których wystąpiły niedogodności, a także metraż danego mieszkania.
Chcemy także zaznaczyć, że źródłem finansowania rekompensat dla mieszkańców będą środki, jakie TBS Wrocław nałożył w formie kar na wykonawcę prac modernizacyjnych w kotłowniach, który niestety swoje działania wykonał w późniejszym niż zakładano wcześniej terminie.
W najbliższym czasie zawiadomienie o indywidualnie naliczonej kwocie rekompensaty finansowej zostanie doręczone mieszkańcom do skrzynek pocztowych – podobnie jak rozliczenie za ogrzewanie, które nasi Mieszkańcy otrzymają do końca kwietnia. Oczywiście, naliczona rekompensata będzie także widoczna w naszym systemie IOK.