Aktualności

E-usługi w TBS Wrocław: nowa jakość obsługi naszych mieszkańców 

E-usługi w TBS Wrocław: nowa jakość obsługi naszych mieszkańców  20.12.2022

W dzisiejszych czasach, internetowe systemy służące do wszechstronnej obsługi klientów to już standardowe działania stosowane przez firmy. Takie rozwiązania są wygodne zarówno dla przedsiębiorstw, jak i samych klientów. Czasem wystarczy sięgnąć po smartfon lub komputer, aby załatwić daną sprawę, np. opłacić usługę czy wysłać ważne dokumenty. Dlatego również w TBS Wrocław postanowiliśmy stworzyć taką możliwość dla naszych mieszkańców. 

Przy ponad 4 tys. mieszkaniach i ponad 12 tysiącach mieszkańców, liczba spraw zgłaszanych do TBS Wrocław w każdym miesiącu jest bardzo duża. Dlatego spółka już w 2019 roku zdecydowała się podjąć pierwsze kroki, by wdrożyć nowoczesne cyfrowe narzędzie, służące między innymi do obsługi mieszkańców. Powstaje ono w ramach projektu "Wdrożenie e-usług świadczonych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o.", dla którego TBS Wrocław otrzymał dofinansowanie z funduszy Unii Europejskiej — a dokładnie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 

- E-usługi w TBS Wrocław są pomyślane jako kompleksowe narzędzie do obsługi naszych mieszkańców. Posłużą przede wszystkim jako miejsce, w którym lokatorzy załatwią praktycznie wszystkie sprawy związane z usługami świadczonymi przez TBS Wrocław - deklaruje Aleksander Dychała, prezes spółki. 

Za pomocą e-usług będzie można załatwić następujące sprawy w TBS Wrocław Sp. z o.o.:

  • złożyć wniosek o najem mieszkania (zarówno z rynku wtórnego, jak też pierwotnego),
  • zgłosić nowego lokatora,
  • zgłosić stan licznika,
  • zaktualizować dane adresowe w bazach informacyjnych,
  • przekazać pismo ogólne do spółki, 
  • uregulować opłaty za mieszkanie, dzierżawę gruntu, garażu czy powierzchni reklamowej

Usprawnimy obsługę zgłoszeń o awariach lub usterkach. E-usługi w TBS Wrocław będą wyposażone w panel przesyłania takich zgłoszeń i pozwolą na bieżąco śledzić status sprawy. Nowością będzie zaś możliwość wysyłania SMS-ów do konkretnych grup mieszkańców, np. danego budynku, o awarii i przewidywanym czasie naprawy – dodaje prezes Aleksander Dychała.

Obecnie w TBS Wrocław trwają prace nad wdrożeniem systemu e-usług dla mieszkańców. Przygotowywana jest niezbędna infrastruktura informatyczna, a pracownicy przechodzą kompleksowe szkolenia z obsługi różnych modułów nowego systemu. Oczywiście, tuż po zakończeniu wdrożeń, mieszkańcy TBS-u zostaną poinstruowani, w jaki sposób mogą się zarejestrować w e-usługach i jak będą mogli korzystać z tego nowoczesnego narzędzia. 

***

TBS Wrocław Sp. z o.o. realizuje projekt pt. „Wdrożenie e-usług świadczonych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o.“. Celem projektu jest zwiększenie dostępu do e-usług dla osób fizycznych i podmiotów gospodarczych – klientów Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. Projekt jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej — Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Wartość dofinansowania wynosi 859 881,60 złotych. 



Zmiana rozmiaru czcionki

Zmiana kontrastu