Referent ds. obsługi klienta i kancelariiPowrót
TBS Wrocław Sp. z o.o. zatrudni pracownika na stanowisko referenta obsługi klienta i kancelarii.
Poniżej w treści ogłoszenia prezentujemy opis stanowiska i pożądanych przez nas kompetencji, a także to, co oferujemy.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie mailem CV do Agnieszki Kornat-Frąckiewicz z naszego działu kadr: a.kornat@tbs-wroclaw.com.pl.
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW BĘDZIE WYGLĄDAŁ TAK:
- Przyjmowanie zgłoszeń od Klientów Spółki dotyczących awarii, napraw, stanu technicznego lokali, rejestracja zgłoszeń w systemie, kierowanie spraw do odpowiednich działów Spółki, udzielanie informacji Klientom o etapach podjętej interwencji.
- Obsługa centrali telefonicznej.
- Koordynowanie obiegu informacji pomiędzy Klientem a poszczególnymi działami Spółki.
- Sporządzanie projektów pism w zakresie prowadzonych spraw.
- Przygotowanie na zlecenie przełożonych niezbędnych analiz i sprawozdań.
- Ewidencja pism i faktur przychodzących/wychodzących.
- Przygotowywanie, wydawanie i przyjmowanie korespondencji do odpowiednich działów i pracowników wraz z nadawaniem przesyłek listowych za pośrednictwem Poczty Polskiej.
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów na terenie biura Spółki we Wrocławiu przy ul. Tylnej 14.
CZEGO OCZEKUJEMY OD KANDYDATKI/KANDYDATA?
- Doświadczenia w obsłudze klienta.
- Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych.
- Komunikatywności, odporności na stres i wielozadaniowości.
- Sumienności i samodzielności w wykonywaniu zleconych zadań.
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej.
- Wysoka poziomu kultury osobistej i zdolności interpersonalnych.
- Bardzo dobrej znajomości języka polskiego (w mowie i piśmie).
CO OFERUJEMY?
- Stabilną pracę w przyjaznym środowisku.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Umowę o pracę na pełny etat.
- Pracę w systemie jednozmianowym, od poniedziałku do piątku (w godzinach: 7:30 – 15:30).
- Miejsce pracy: Wrocław, ul. Tylna 14.
- Razem z nami będziesz budować rzeczywistość Wrocławia – najlepszego miasta w Polsce!