Aktualności

Przypomnienie: gdzie znaleźć dane kontaktowe służb technicznych i alarmowych?

Przypomnienie: gdzie znaleźć dane kontaktowe służb technicznych i alarmowych? 14.08.2025

Szanowni Państwo, najbliższy piątek (15 sierpnia br.) będzie dniem ustawowo wolnym od pracy i biura TBS Wrocław będą nieczynne. Dlatego przekazujemy Państwu komplet informację o tym, komu i w jaki sposób będą mogli Państwo zgłosić awarię lub usterkę wymagającą pilnej reakcji podczas najbliższych dni wolnych (piątku oraz weekendu). 

Wierzymy, że najbliższy dłuższy weekend będzie dla Państwa czasem wolnym od trosk. Ale jeśli (odpukać!) w mieszkaniu, w budynku lub na terenach zewnętrznych TBS Wrocław dojdzie do awarii, to udostępniamy Państwu kilka możliwości zgłaszania usterek. 

Gdzie zgłosić awarię lub usterkę w dni wolne lub po godzinach pracy TBS Wrocław?

Do Państwa dyspozycji są służby publiczne oraz firmy, z którymi współpracujemy w sferze utrzymania technicznego naszego zasobu. Wszystkie numery alarmowe są dostępne na naszej stronie internetowej:

https://www.tbs-wroclaw.com.pl/zglos-usterke/awarie.html 

Te dane oraz numery kontaktowe znajdą też Państwo zawsze w gablotach ogłoszeniowych w naszych budynkach.

Usługa iMieszkaniec 

To rekomendowany przez nas darmowy dla mieszkańców TBS Wrocław sposób zgłaszania awarii lub usterek na naszym zasobie. Usługa iMieszkaniec jest prosta w obsłudze, dostępna w przeglądarce internetowej i jako aplikacja mobilna. Zgłaszając nam sprawę za jej pośrednictwem, mogą Państwo śledzić na bieżąco status realizacji sprawy. 

Co do zasady, zgłoszenia z usługi iMieszkaniec obsługujemy w dni robocze, ale sprawy mogą Państwo skierować za jej pośrednictwem w każdej chwili. Wszystkimi zgłoszeniami skierowanymi do nas w dniach 15-17 sierpnia zajmiemy się niezwłocznie od poniedziałku, 18 sierpnia br. Jeśli w czasie najbliższych dni wolnych dojdzie do awarii, która wymaga pilnej interwencji, prosimy o kontakt bezpośrednio ze służbami alarmowymi obsługującymi nasz zasób. 

Telefonicznie lub mailowo
Wszelkie problemy techniczne mogą też Państwo nam zgłosić do działów: Technicznego (DT) i Zarządzania Nieruchomościami (DZN). Nasi pracownicy są do Państwa dyspozycji codziennie w dni robocze w godz. 7:30 — 15:30 (w środy dłużej, do godz. 17:30):

  • telefonicznie: (71) 345-70-82, (71) 345-80-52 
  • telefon komórkowy w sprawach pilnych, dostępny w dni robocze i w godzinach pracy TBS Wrocław: 502 996 204 
  • mailowo: tbs.tylna@tbs-wroclaw.com.pl 


Zmiana rozmiaru czcionki

Zmiana kontrastu