Wierzymy, że najbliższy dłuższy weekend będzie dla Państwa czasem wolnym od trosk. Ale jeśli (odpukać!) w mieszkaniu, w budynku lub na terenach zewnętrznych TBS Wrocław dojdzie do awarii, to udostępniamy Państwu kilka możliwości zgłaszania usterek.
Gdzie zgłosić awarię lub usterkę w dni wolne lub po godzinach pracy TBS Wrocław?
Do Państwa dyspozycji są służby publiczne oraz firmy, z którymi współpracujemy w sferze utrzymania technicznego naszego zasobu. Wszystkie numery alarmowe są dostępne na naszej stronie internetowej:
https://www.tbs-wroclaw.com.pl/zglos-usterke/awarie.html
Te dane oraz numery kontaktowe znajdą też Państwo zawsze w gablotach ogłoszeniowych w naszych budynkach.
Usługa iMieszkaniec
To rekomendowany przez nas darmowy dla mieszkańców TBS Wrocław sposób zgłaszania awarii lub usterek na naszym zasobie. Usługa iMieszkaniec jest prosta w obsłudze, dostępna w przeglądarce internetowej i jako aplikacja mobilna. Zgłaszając nam sprawę za jej pośrednictwem, mogą Państwo śledzić na bieżąco status realizacji sprawy.
Co do zasady, zgłoszenia z usługi iMieszkaniec obsługujemy w dni robocze, ale sprawy mogą Państwo skierować za jej pośrednictwem w każdej chwili. Wszystkimi zgłoszeniami skierowanymi do nas w dniach 15-17 sierpnia zajmiemy się niezwłocznie od poniedziałku, 18 sierpnia br. Jeśli w czasie najbliższych dni wolnych dojdzie do awarii, która wymaga pilnej interwencji, prosimy o kontakt bezpośrednio ze służbami alarmowymi obsługującymi nasz zasób.
Telefonicznie lub mailowo
Wszelkie problemy techniczne mogą też Państwo nam zgłosić do działów: Technicznego (DT) i Zarządzania Nieruchomościami (DZN). Nasi pracownicy są do Państwa dyspozycji codziennie w dni robocze w godz. 7:30 — 15:30 (w środy dłużej, do godz. 17:30):