Od poniedziałku, 27 kwietnia, Centra Obsługi Mieszkańca czynne będą od godz. 8.00 do 15.15. Jednocześnie, w związku ze stanem epidemii, prosimy o odłożenie wszelkich spraw urzędowych.
Wszystkie terminy urzędowe, których ustalanie pozostaje w gestii prezydenta Wrocławia, zostaną odpowiednio wydłużone.
W wyjątkowych wypadkach, tzn. gdy załatwienie sprawy wymaga osobistej obecności w urzędzie, obsługa interesantów odbywa się na parterze ‒ bez możliwości wejścia do pozostałych części budynków.
Centra Obsługi Mieszkańca
w godz. 8.00-15.15 wyłącznie w:
Urząd Stanu Cywilnego
Sprawy, w których przyjmowani są (podczas stanu epidemii) klienci w USC
Pozostałe sprawy załatwiane będą wyłącznie drogą korespondencyjną. Wszelkie zapytania należy kierować drogą telefoniczną lub e-mailową (dane kontaktowe dostępne są na stronie USC). Informacja o rodzajach spraw, w jakich można zgłaszać się do USC, oraz sposobach kontaktu w celu załatwienia sprawy.
UWAGA!
COP przy ul. Kotlarskiej 41, COM IV przy al. M. Kromera 44 oraz Punkt Rejestracji Pojazdów przy al. Karkonoskiej 45 są nieczynne do odwołania.
Zasady
Centrum Obsługi Podatnika obsługuje klientów telefonicznie i drogą elektroniczną, zgodnie z przedstawioną informacją.
Obsługa kancelaryjna (możliwość bezpośredniego złożenia dokumentów) jest prowadzona w obiektach przy pl. Nowy Targ 1-8 oraz ul. Bogusławskiego 8-10.
Centrum Wsparcia Przedsiębiorców
Od 23 marca działa Centrum Wsparcia Przedsiębiorców. Wszelkie sprawy związane z ulgami podatkowymi oraz ulgami od zobowiązań cywilnoprawnych, które adresowane są do miasta, załatwimy tu telefonicznie lub mailowo.
Od poniedziałku do piątku w godzinach 7.45–15.45, urzędnicy i eksperci czekają na przedsiębiorców pod numerami telefonów: 71 777 72 87, 71 777 73 10, 71 777 74 26.
Uruchomione zostały także 2 dedykowane adresy mailowe:
do składania wniosków: pomoc.firma@um.wroc.pl
do udzielania informacji: centrum.firma@um.wroc.pl
Szczegóły działalności centrum - czytaj tutaj.
Załatw sprawę zdalnie
Wiele spraw można załatwić, nie wychodząc z domu, przez internet. Sprawdź, jakie sprawy można załatwić zdalnie. Zdecydowanie zaleca się ograniczenie osobistych wizyt w urzędzie na rzecz wysłania korespondencji drogą pocztową lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
Teleinformatyczne Centrum Obsługi Mieszkańca
telefon: +48 71 777 77 77 (Teleinformatyczne Centrum Obsługi Mieszkańca), godz. 8.00-15.45.