Aktualności

TBS Wrocław uruchomił system mobilny iMieszkaniec do komunikacji z najemcami w sprawach usuwania awarii

TBS Wrocław uruchomił system mobilny iMieszkaniec do komunikacji z najemcami w sprawach usuwania awarii 17.08.2020

TBS Wrocław Sp. z o.o. udostępnił dla swoich najemców nowoczesne narzędzie online iMieszkaniec. To system, który pozwoli przyspieszyć obsługę zgłoszeń o awariach w mieszkaniach i budynkach, którymi zarządza Spółka.  

Serwis iMieszkaniec jest dostępny zarówno jako strona www (pod adresem www.tbswroclaw.imieszkaniec.pl), jak też jako aplikacja mobilna iMieszkaniec, dostępna na urządzenia z systemem Android (do pobrania za darmo w sklepie Google Play) oraz iOS (do pobrania za darmo w sklepie App Store).
 
Wystarczy, że klient założy swoje osobiste konto w aplikacji i zyskuje możliwość zgłoszenia i monitorowania procesu usuwania awarii. Największą zaletą wdrożonego rozwiązania jest dostępność - całodobowo, przez 7 dni w tygodniu - i szybkość zgłaszania awarii do służb technicznych TBS Wrocław. 
 
Najemca mieszkania TBS Wrocław może szybko sprawdzić, jaki jest postęp w usuwaniu zgłoszonej awarii. Wszystkie aktualizacje dotyczące wykonania naprawy są dostępne na koncie użytkownika w systemie, a także przesyłane przez usługę iMieszkaniec w powiadomieniach: e-mailowych oraz bezpośrednio z aplikacji na telefonie. 
 
- Bardzo zależy nam, aby zgłaszane przez mieszkańców awarie i drobne usterki były naprawiane szybko i sprawnie. Wiemy też, że ważny jest stały dostęp do informacji o postępach w usuwaniu awarii. Nowoczesna komunikacja z mieszkańcami mieszkań i budynków zarządzonych przez TBS Wrocław dzięki usłudze iMieszkaniec.pl to nowy etap realizacji naszej strategii rozwoju spółki. Mieszkańcy zyskali prostą i funkcjonalną obsługę klienta w sprawach usuwania awarii, a zarządzający tym procesem mogą sprawdzać szybkość i jakość reakcji służb technicznych. Dziś prawie każdy za pomocą mobilnych aplikacji jest w stanie załatwić większość spraw. Dlatego wierzę, że wdrożenie aplikacji iMieszkaniec w TBS Wrocław spodoba się naszym najemcom i będą chętnie korzystać z możliwości, które oferuje to narzędzie - wyjaśnia Marek Łapiński, wiceprezes zarządu TBS Wrocław.
 
W jaki sposób najemcy mieszkań TBS Wrocław Sp. z o.o. mogą zacząć korzystać z systemu iMieszkaniec?
 
Narzędzie iMieszkaniec jest łatwo dostępne i proste w obsłudze. Aby z niego skorzystać, wystarczy wykonać kilka prostych kroków: 
 
założyć konto w usłudze iMieszkaniec: na stronie internetowej www.tbswroclaw.imieszkaniec.pl lub w aplikacji na telefon do pobrania odpowiednio w sklepie Google Play oraz App Store:
 
 
aktywować konto, klikając w link, który przyjdzie na wskazany przy rejestracji adres e-mail
 
Podczas rejestracji konta w aplikacji iMieszkaniec.pl, każdy najemca może znaleźć w niej swój lokal, a jego wskazanie uprawnia do korzystania z usługi oferowanej przez TBS Wrocław. Po wykonaniu wszystkich kroków związanych z rejestracją i aktywacją konta, użytkownik może zacząć przesyłać informacje o awariach do TBS Wrocław. Z kolei w ustawieniach aplikacji można skonfigurować powiadomienia dotyczące naszego zgłoszenia i wybrać: mailowe, SMS-owe oraz bezpośrednio z aplikacji mobilnej na telefon.