Drodzy Państwo, przekazujemy ważną informację dotyczącą organizacji naszej pracy w dniu 24 grudnia 2021 r. oraz w dniu 7 stycznia 2022 r. W tych dniach, oba nasze wrocławskie biura (przy ul. Stanisława Przybyszewskiego 102/104 i przy ul. Tylnej 14) będą nieczynne.
Jeśli w dniu 24 grudnia br., w okresie Świąt Bożego Narodzenia, w Sylwestra lub w dniu 7 stycznia 2022 r. będą chcieli Państwo zgłosić awarię lub usterkę, prosimy sprawdzić dane kontaktowe służb alarmowych i technicznych. Jeśli pojawi się potrzeba zgłoszenia usterki, wówczas prosimy o przekazanie informacji o problemie do odpowiednich służb. Wszystkie informacje są dostępne w sekcji ZGŁOŚ USTERKĘ na naszej stronie internetowej.
Usterki techniczne mogą Państwo również zgłaszać do nas przez Internet, za pomocą systemu iMieszkaniec.pl.