Referent ds. najmu lokaliPowrót
TBS Wrocław Sp. z o. o. zaprasza osoby zainteresowane podjęciem zatrudnienia na stanowisku Referenta ds. najmu lokali, w ramach, początkowo, umowy o pracę na okres próbny – 3 miesięcy, z możliwością jego kontynuowania - do kontaktu z Biurem obsługi Spółki pod nr tel. 71/325-24-65 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: tbs@tbs-wroclaw.com.pl lub abartosz@tbs-wroclaw.com.pl
Od kandydata, poza posiadaniem, wykształcenia wyższego (preferowane prawo i administracja) Preferowane będą osoby posiadające doświadczenie zawodowe oraz wiedzę w zakresie obsługi klienta w firmach budowlanych, biurach nieruchomości .
Oczekujemy również bardzo dobrej znajomości obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office oraz stanu zdrowia pozwalającego na pracę na ww. stanowisku. Powinna być to osoba, którą cechuje: wysoka kultura osobista, zaangażowanie w pracę, odpowiedzialność, umiejętność organizacji pracy, systematyczność i zdyscyplinowanie w pracy, komunikatywność, dyskrecja i odporność na stres.
Do podstawowych obowiązków pracownika należeć będzie prowadzenie spraw wynajmu lokali mieszkalnych w zasobach TBS Wrocław Sp. z o.o. w tym w szczególności:
- udzielanie szczegółowych informacji osobom zainteresowanym wynajmem lokali mieszkalnych na temat obowiązujących procedur i przygotowania niezbędnych dokumentów;
- prowadzenie procedury naboru partycypantów i najemców lokali mieszkalnych, w tym:
- przyjmowanie Deklaracji o przystąpieniu do partycypacji w kosztach budowy lokalu mieszkalnego,
- zaproszenie na dokonanie wyboru lokalu mieszkalnego z projektu i przedstawienie zainteresowanym warunków najmu wybranego lokalu,
- przyjęcie oświadczenia o spełnieniu kryteriów wynajmu lokalu mieszkalnego z TBS oraz przygotowanie i zawarcie umowy partycypacyjnej,
- wydawanie zaświadczeń dla Banku PKO S.A. w celu przekazania wkładu z książeczek mieszkaniowych partycypanta na pokrycie kwoty partycypacji,
- kontrola terminowości dokonywania wpłat partycypacji oraz opiniowanie wniosków partycypantów kierowanych do Zarządu Spółki o prolongatę terminów wpłat,
- przygotowanie i opiniowanie spraw do rozpatrzenia przez Komisję Mieszkaniową,
- przygotowanie i wysyłanie zawiadomień o terminie i wysokości wpłaty kaucji mieszkaniowej oraz przyjmowanie dowodów wpłaty tej kaucji,
- zawieranie umowy najmu lokalu i ustalanie terminu przekazania lokalu do użytku najemcy;
- wydawanie stosownych zaświadczeń do banków w celu dokonania przez najemcę wypłaty gotówkowej ze środków zgromadzonych na Książeczce mieszkaniowej;
- kontrola dochodów najemcy lokalu mieszkalnego raz na dwa lata kalendarzowe;
- prowadzenie szczegółowej ewidencji zawartych umów partycypacyjnych i umów najmu oraz prowadzenie na bieżąco spraw związanych ze zmianami postanowień umownych;
- sporządzanie projektów pism w zakresie prowadzonych spraw i przedkładanie ich do podpisu przełożonych;
- opiniowanie wniosków kierowanych do Zarządu Spółki w zakresie prowadzonych spraw;
- przygotowywanie na zlecenie przełożonych niezbędnych analiz, sprawozdań i bieżących informacji dotyczących spraw w zakresie najmu lokali mieszkalnych w zasobach Spółki;
- informowanie przełożonych o konieczności aktualizacja danych i informacji dotyczących zakresu prowadzonych spraw na stronie internetowej Spółki,
Szczegółowe informacje pod nr telefonu: 71/325-24-65